dijous, 6 de setembre del 2018

D'estupids i ingènus que somnien n'hi ha a tot arreu


Benvolgut Joan Tardà,

Sóc votant d'ERC des que vaig ser major d'edat i d'això fa uns quants anys ja. Us he votat a les municipals, a les autonòmiques, a les generals I les europees. Potser no m'agradaven els caps de llista, però mai ho he tingut en compte perquè el que votava era les consignes d'esquerra.

Avui m'has insultat. M'has tractat d'ingènua i estúpida sense motiu. Tu li dius imposar, jo li dic fer efectiu el que el poble va decidir, tant l'1-O com el 21-D, o és que el partit que guanya les eleccions no imposa el seu programa? És clar, si el partit guanyador no té majoria per descomptat no podrà imposar res, però t'oblides que el vot republicà i independentista té majoria absoluta i això vol dir que malgrat el poc que els pugui agradar a l'oposició, poden fer i desfer. Que després ho portin tot davant la justícia ja és un altra cosa.

Jo he hagut d'aguantar partits al cap del govern que no m'agradaven i empassar-me les seves polítiques per injustes que fossin. I ara tu em dius ingènua i estúpida perquè tenint majoria vull que fem efectiva la república que es va declarar a l'octubre? Saps com li dic jo del que tu dius? Collonades.

M'heu decebut molt. No sé si esteu pactant d'amagatotis amb els del 155 per treure l'Oriol, la Carme, el Raül i la Dolors de seu injust empresonament, no sé si teniu tanta por que us heu rendit o potser és que, tal com diuen, sempre heu volgut viure del procés sense portar-lo mai a la fi. També podria pensar que esperàveu guanyar les eleccions el 21D, que l'Oriol fos president, fer un tripartit amb els del 155 i els comuns i tenir uns quants anys més d'autonomisme però us va sortir malament. El que tinc clar és que el que esteu fent i dient s'allunya molt del partit que jo votava.
Em sento traïda i orfe de vot. I com jo, suposo que n'hi ha molts. No m'agradaria veure que un partit com ERC es converteix en residual per declaracions tan poc meditades com les que estàs fent últimament.

Tornaré a confiar en vosaltres quan torneu a ser la veritable Esquerra que sempre he admirat.

Salut i República.